Obložený chlebíček

Konečně mi vyrostl špenát, který jsem měla zasazený už od ledna. Při posledních třech mrazících jsem se ale bále, že mi zmrzne tak jsem ho raději sklidila. Půlku úrody jsem zamrazila a druhou půlku jsem si nechala v lednici a dávala je snad do všeho. nejlepší je ale na chleba s pestem a vejci.


Ingredience:

Nejdřív si uvaříme vejce. Do vroucí vody dáme trochu soli a vložíme vejce pokojové teploty. Vaříme tak 6-7 minut. Po uplynutém čase vejce zprudka zchladíme ve studené vodě. Tím se nám zastaví proces vaření a vejce se nám budou lépe loupat. Vejce oloupeme a nakrájíme na tenké plátky.

Krajíc chleba si namažeme tenkou vrstvou pomazánkového másla a pesta. Poklademe čerstvý špenát, vejce a ředkvičky nakrájené na kolečka. Osolíme,opepříme a můžeme podávat.

TIP: pokud máme trochu více času můžeme chleba opéct na pánvi.

     

Komentáře