Ovocné Nanuky

Nejlepší na parném létě je, dát si dobře vychlazený nanuk, který vám dopřeje příjemné ochlazení. A proto jsem se rozhodla udělat si takový doma.
Pěkně vychlazený ovocný nanuk. Je opravdu jednoduchý a máte ho hotový za pár minut.
Vyzkoušejte tento recept se mnou a dějte vědět jak vám chutnal.

Ingredience:

  • Libovolné ovoce
  • Cukr / med
  • 1 ks Citrónu / limetky
Na ovocný nanuk jsem použila broskve, ale můžete dát opravdu libovolné ovoce nebo zeleninu.
Slupku broskví jsem nařízla a spařila vroucí vodou. po 3 minutých jsem je přendala do studené vody. To proto aby se slupka lépe loupala.
Oloupete sluku a vyndáte pecku. Pokud máte hotovo ovoce ládujte rovnou do mixéru. Pokud je ovoce šťavnaté nemusíte přidávat vodu. Rozmixujeme na kašičku a postupně přidáváme cukr a citrón tak, aby jsme vyvážili chutě. Já jsem na 1 kg broskví dala asi 4 lžíce cukru a půl citrónu.

Takto hotovou směs nalijeme do forem, píchneme dřívka a dáme zamrazit asi na 5 hodin.
měla jsem speciální formu na nanuky, která se dá koupit třeba na Aliexpresu, ale pokud nemáte, jako alternativa vám postačí třeba nádobka od jogurtu. Po 5 hodinách vyndáme z mrazáku a vychutnáme si co jsme připravili.
Tip 1: Lepší je si vybírat měkčí ovoce aby se nám lépe mixovalo.
Tip 2: Pokud máte rádi smetanové nanuky jednoduše při mixování přilijte smetanu na vaření a nebo tvaroh.

Komentáře